24-uurs service
Een bedrijfswagen moet rijden. Punt uit.
Een truck of bedrijfswagen moet rijden. Punt uit. Is er iets mis, dan zijn wij er om u weer op weg te helpen. Wij begrijpen het belang van uw bedrijfswagen, daarom bieden wij 24/7 service. Hiermee wordt u zo snel mogelijk geholpen door één van onze monteurs!
Onze 4 servicewagens zijn uitgerust om langs de weg assistentie te bieden en u zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Met CFG 24/7 service bent u altijd verzekerd van assistentie, ook op de meest kritieke momenten.
Tijdens onze openingstijden (op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot 12:00 uur) kunt u contact opnemen met onze vestigingen in Born en Venlo. Buiten de openingsuren kunt u onze servicemonteur via een mobiel nummer direct bereiken.
Internationale services
Als dealer en servicepunt zijn we daarnaast aangesloten bij internationale services. Zij schakelen vervolgens de dichtstbijzijnde of meest geschikte dealer in voor uw pechgeval. Buiten onze openingstijden kunt u daarom altijd contact opnemen met de servicenummers.
IVECO Call center
+31 (0)800 022 60 72
+39 (0) 112 740 866
IVECO-ON
Dit is een totaalpakket aan digitale services van Iveco.
Wagenparkbeheer kan met dit pakket realtime het voertuig en het gebruik monitoren, denk aan laadtoestand, actieradius, oplaadstatus, accu gezondheid.
Met Uptime management kunnen de prestaties van het park worden weergegeven en geanalyseerd, en worden software updates naar het voertuig uitgevoerd. Pro-actief wordt door het voertuig geschakeld met de centrale controlroom van Iveco en de Iveco servicedealer.
eCharge Management geeft inzicht in het stroomverbruik, Safe report geeft inzichten in onveilige situaties en abrupt remmen, sturen en accelereren. Web-Api verbindt het park via het web met de fabrieksserver en biedt integratie verbindingen met het ERP systeem van klanten.